Základní škola a Praktická škola > Sport > ZIMNÍ PŘÍLOHA > lyže a sněžnice
"Nelze vždy namazat lyže ideálně, nanejvýš optimálně. Ani velké chytré příručky vám nepomůžou namazat dobře. Když však budete dodržovat určité zásady, pojede se vám určitě lépe", začal náš rozhovor jeden ze servismanů "J 50" Ing. Martin Novotný. |
| | Re: Re: Příprava nových lyží 2 část | 16.01.2006 09:50, Reagovat | Letos jsem si koupil ty nové lyže a řekl jsem si že vyzkouším i dražší vosky. Proto jsem si pořídil karbonové Toka. Můžu říct, že jsem s nich, i přes jejich cenu , nadšený, ale co z toho , když musím přemazávat co 2 kilometry, protože mi na skluznici už žádný vosk nezůstanel. Jenom jsem ostatním mým kumpánům z turistického oddílu (tak se totiž nazýváme my, co spolu jezdíme) pro srandu a to jsem předseda. Dokážeš si představit jaké je s toho u nas na Beskydach halo. Možná , že dělám chybu , že je podmazávám celé(na nové lyže pouze Swixem), ale loni to vždycky vydrželo celý den. U normálních vosků píšou, že vydrží kolem 10 km, u těch lepších až 50km. Naše denní trasy se pohybují mezi 10 až 15 km. Nejsme žádní závodníci, tak proč se mi to setře. Chtěl jse zkusit klistr, ale na stopě venku ho nenatřeš k vůli chladu a doma neodhadnu teplotu. Blbě se maže v Ostravě na stopu která je minimálně 50km vzdalená. Tak že si myslím, že ve voscích to moc není. Co Ty na to? Salat. | | | |
|
Přečteno 906x |
|
Zpět
Zobrazit článek |
Z vaší země nelze přidávat komentáře. Pokud chcete přidat příspěvěk, zašlete nám jej prosím emailem.